25 juli, 2010

Lite sugen!

Har precis läst ut boken HOPE av Lesley Pearse, en bra bok som alltid av Pearse. Har läst de flesta av henne böcker. Denna handlade om Hope ett litet barn som föds utanför äktenskap i mitten av 1800 talet. Sen får man följa hennes livsöde med både motgång och lycka. Lite negativt var att texten var tokliten och att det endå var 564 sidor.
Men bra var den och nu ska jag dyka ner i nästa bok..har bara inte bestämt mig vilken än.

Sitter iaf här och känner mig lite sugen på något att äta. Klockan är 21,48 så jag ska nog göra lite te och smörgås åt maken min som sitter bredvid mig och spelar PS3.
Två övertrötta bustroll fick lägga sig redan 18,45 och då var det utan protester. Eller ja Bianca skrek som en stucken gris i några minuter för att hon inte fick någon välling, men vi ansåg att hon inte behövde det då hon precis hade ätit väldigt mycket kvällsmat. Går hon och lägger sig ganska snart efter maten så brukar hon inte få någon välling, men ikväll tyckte hon tydligen att hon skulle ha det..men elaka föräldrar som hon har så fick hon ingen och det tog nog bara 2 minuter innan hon slutade att skrika och toksomnade.
Så troligvis var hon bara sugen, precis som sin mamma nu, men tillskillnad från Bianca så kan hennes mamma själv gå och göra sig en smörgås och tänker göra det nu..

Tjingeling så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar