25 december, 2010

Fia med knuff.

Har varit hos min mamma och hennes man idag, tillslut när alla var samlade var vi 9 barn och 8 vuxna, vilket kaos vid julklappsutdelningen och då var vi bara 7 barn.
Det blev som vanligt god mat, men jag har faktiskt lärt mig att inte äta för mycket, varken igår eller idag så det var skönt att inte hamna i paltkoma efter maten. Tjejerna fick massor av fina saker så de var nöjda.
Bianca har inte sovit på dagen idag heller så vid 19 tiden packade vi oss hemmåt, hon somnade i bilen så henne var det bara att bära upp i sängen.

Jag, maken och Patricia har spelat Fia med knuff och jag kom sist. Patricia vann med två steg före sin pappa..tror ni hon var stolt och ni som känner min man vet att han muttrade över att det var ett skitspel :)
Nu myser de i soffan och tittar på Baron Münchausen (stavning?)

I morgon kommer barnens morfar om nu inte vädret blir alltför dåligt. Nu ska jag mysa lite jag med.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar