10 december, 2010

Fredag.

Känner mig lite bättre idag, lungorna gör inte lika ont när jag hostar längre och jag låter täppt men är det inte så förhoppningsvis är jag på bättringsvägen. :)
Jag ska snart hämta bustrollen så ska vi hem och göra lite Jansson för ikväll blir det lite julmys med lite prinskorv, köttbullar och så Jansson då förståss. Makens önskan och jag tyckte att det lät ganska gott även om jag inte är så jätteförtjust i julmat. Men jag gillar verkligen Jansson, vi får se hur den blir bara för det är maken som är Janssonproffset här hemma..den kanske inte ens blir godkänd.

I morgon är det kalas för tjejernas kusin Hannas som blir 1 år nästa vecka. Ska bli kul att träffa dem då de precis kommit hem från sin Mexico semester.


Hannas present, prickigt papper såklart :)
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar