25 januari, 2011

5 årskontroll och plock.

Patricias 5 årskontroll var på schemat idag. Maken tog hand om den saken då jag hade en liten Kick off/Road trip på jobbet. Sammanfattningen av den var nog att snittarna var väldigt goda..nog sagt om det ;)
Kom inte iväg från jobbet alltför sent vilket var skönt då väglaget inte var det bästa varken påvägen till jobbet eller hem. I morse hade jag en bil som låg som ett plåster i häcken på min när jag körde och jag satt och tänkte att tänk om jag får lov att bromsa då kommer bilen bakom att klättra över mig. Rätt som det var så snurrade den bilen, vet inte om han försökte byta fil eller vad han/hon gjorde men försvann gjorde den iaf. Tror inte att det var någon fara då bilarna bakom bara körde förbi när han hamnade i vägkanten. Men lite läskigt var det.

Patricias kontroll då. Hon fick en spruta som hon var sååå glad över både i morse innan och nu ikväll. Hon var jättestolt över att hon suttit själv på en stol och inte gråtit alls fast det gjorde liiiite ont. Hon vägde 16 kg och är 105,5 cm lång så hon följer sin kurva men är som sagt inte tungviktare. Men den här gången hade de iaf inte gnällt över hennes vikt, vet inte om det beror på att maken var där eller om den helt enkelt var ok.

Har sprungit runt och plockat för fullt här ikväll. I morgon kommer en mäklare hit för en värdering så får vi se om det har hänt något sen vi målade trappan i hallen..hoppat kan man ju alltid göra :)

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Ja men finns det nåt mer irriterande än nån som ligger o trycker en i arslet när man kör bil! Jag brukar småbromsa då - rent demostrativt!

    Men shit vilken duktig tjej och tycka det var kul att få spruta!! Wow! Min får panik bara hon hör ordet.

    Spännande med värdering. Ja men hur gick det med huset????

    Kram

    SvaraRadera
  2. Blev inget hus den här gången. Vi ledde budgivningen, men sen var det någon som la bud på den gränsen vi hade satt så då blir det inget för oss. Får leta vidare helt enkelt :)

    Kram kram M

    SvaraRadera