03 januari, 2011

Cake pops.

Baknörd som jag är så har jag fått lov att prova att göra Cake Pops ikväll. Patricia vill ha dem till sitt kalas men i en annan form så jag har fått lov att provgöra några ikväll. Det var inte särskilt svårt, men jag tror jag ska göra som någon tippsade om på sin hemsida att man ska stoppa dem i frysen en stund innan man dekorerar dem. Nu hade jag inte heller något att stoppa pinnarna i så jag ställde dem såhär istället. Får ta och köpa lite oasis i morgon när jag åker hem från jobbet.

Dessa får följa med till jobbet i morgon så att mina kära arbetskamrater får vara testpanel igen. De brukar inte ha något emot det :)

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Men herregud, ser fantastisk ut!

    SvaraRadera
  2. Ser smarrigt ut :) Vad är det för nåt? :)

    // Kram

    SvaraRadera