06 januari, 2011

Ingen lilla julafton.

För oss blev det ingen lilla julafton, maken är tokhänig och jag gissar på att han har feber fast han har inte tagit någon. Jag har varit skum i magen hela dagen och tillslut kräktes jag. Vi är tydligen inte de enda utan några fler i familjen Karlsson har åkt på något. Patricia blev dock så ledsen över att det inte skulle bli något så farmor hämtade henne påväg hem från jobbet så hon sover där inatt.
Bianca fick stanna hemma till hennes förtvivlan,,hon har ringt sin syster säkert 10 ggr på sin leksakstelefon och frågat vad hon gör. Lillpluttan.

Jag har iaf fått i mig en talrik fil och flingor och mår mycket bättre, så jag vet inte om jag kan kalla det för maginfluensa, så jag hoppas att det går över och att det bara var den där lilla slängen.
Maken ligger i soffan och tittar på Örnnästet en riktig klassiker med Clint Eastwood, vet inte hur många gånger jag faktiskt har sett den. Ska nog göra honom sällskap i soffan tror jag.

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Finns inget så VIDRIGT som att spy, det är så ångestframkallande så man svimmmar!

    Huuu, hoppas ni snart är pigga och krya!

    KRAM ♥

    SvaraRadera
  2. Uuuuäk, kräksjuka. Det går lite här o där verkar det som. Kanske vi får ställa in lördag då!

    Krya på dig.
    KRAM

    SvaraRadera