02 januari, 2011

Kort vecka.

I morgon är det jobb som gäller igen och bustrollen ska till dagis. Jag har redan packat ihop det som varit hemma under ledigheten medans maken har varit och vecko handlat.
Eftersom det blev sovmorgon i morse med så har inte Bianca fått sova idag så att hon skulle vara trött ikväll och det verkar ha fungerat. De ligger redan i sängen och Patricia som har varit och lekt i flera timmar hemma hos Julia idag var trött hon med.
Så nu hoppas vi att de är lika duktiga i natt och sover hela natten i sina sängar..det skulle vara underbart :)

Denna vecka är en riktigt kortvecka då jag bara jobbar måndag, tisdag och halva onsdagen. Slutar egentligen klockan 13 på onsdag, men då vi har körning så kan vi inte jobba i systemet efter klockan 11 så då tänkte jag ta och åka hem. Sen har vi klämdag på fredag så då är vi lediga både jag och maken så det blir en riktig långhelg.

Förhoppningsvis ska vi hinna träffa min pappa eftersom vi inte har hunnit gjort det än i jul då han var varit dålig. Sen hoppas jag att vi hinner träffa lite vänner som vi inte sett på länge.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar