05 januari, 2011

Kortdag och vänninnemys.

Jätteskönt med en kortdag på jobbet och då menar riktigt kortdag. 3 timmars arbetsdag skulle jag nog kunna vänja mig med :) men jag skulle ju vilja bibehålla lönen såklart..kan man ordna det tror ni?
Efteråt bar det av hem till Åsa för lunch innan jag hämtade tjejerna och hem till Åsa igen för lite lek med Meja. Den lillstumpan som har börjat gå ordentligt och det tyckte Bianca var väldigt roligt. När vi skulle åka hem så blev P väldigt trött och jag hörde på henne att snart kommer utbrottet. Vi han hem iaf innan hon blev jätteledsen och bara satt och grät för att hon inte fick hjälpa mig med maten. I vanliga fall brukar hon få göra det, men hon och B höll på att tjafsa så ingen av dem fick vara med.
Det gick dock över efter en stund och efter maten så var det över, men jag har tre tröttisar här hemma som ligger i samma soffa och den största blundar och de andra två tittar på Rorri. Så det blir nog en tidig sängång för hela familjen ikväll.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar