22 februari, 2011

Allmänt seg.

Har varit allmänt seg idag på jobbet, känns som om jag har en förkylning i kroppen som inte vill bryta ut och jag är inte ensam om det verkar det som.
Har lunchat med Jempa och hon var inte heller helt 100 så vi får väl se om vi bytte baciller med varandra där tvärs över bordet.
Jag njuter fortfarande över att det är så ljust när jag åker hem..känns som om det är på rätt väg iaf. Jag vill verkligen ha vår nu..har ledsnat på alla vinterkläder.
Patricia sa det själv härromdagen att hon ville ha sommar för då kunde hon bestämma själv hur mycket kläder hon skulle ha på sig till förskolan och jag förstår henne.

I den här delen av landet har barnen sportlov denna vecka så förskolan har lite sportlovsaktiviteter, så i morgon är det skridskor och korvgrillning som står på schemat. Premiär för P att åka skridskor så det ska bli spännande att få höra hur det har gått i morgon när jag kommer hem.

Nu hägrar sängen så hoppas jag att jag är lite piggare i morgon.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar