05 februari, 2011

Del 1 avklarad

Då var första deltävlingen över. Tror nog inte att det var någon som blev förvånad att Danny gick vidare..tror 90 % av sveriges tonårstjejer röstade på honom. Den fastnade, men jag vet inte om jag tyckte att den var superbra. Jag gillade Jenny Silver för att den var lite som schlager var förr..nostalgisk jag? nej vadå ;)
Men jag gillade faktiskt Swingfly..men lite väl lik Teddybears eller?? Härligt gung iaf.

Får se vad resten av kvällen har att erbjuda på tv..eller om jag ska krypa ner i sängen och fortsätta läsa Mary Westmacott - Skild från dig i vårens dagar.
Mary Westmacott är böcker skrivna av Agatha Christie under psedonym. Den är inte som hennes vanliga böcker utan handlar om en kvinna i 50 års åldern som hamnar mitt ute i öknen och tänker över sitt liv.
Nu när jag tänker efter blir det nog sängen och boken.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Jag sov mig igenom hela skiten! :( TRÖTT, har en förkylning på ingång så jag antar att det var därför, hörde SWINGFLY i alla fall, uppfriskande! :)

    KRAM och fin söndag till er!

    SvaraRadera