02 februari, 2011

Inget man önskar sin värsta ovän ens.

Ingen har väl kunnat undgå att en 15 årig flicka blev påkörd av en buss och avled idag. Det hände här i vår lilla stad och även om jag inte har barn i den åldern så blev jag helt kall när jag läste nyheten på nätet. Tusen tankar snurrade runt i huvudet och jag har funderat hela dagen på hur jag skulle reagera om det hände vår familj.
Jag hoppas verligen att det aldrig kommer att hända något liknande och att ingen i min närhet ska behöva uppleva en sådan sak. Det är inget man ens önskar sin värsta ovän..ingen ska behöva överleva sina barn.
Jag skänker en stor tanke till flickans familj och vänner och jag tror inte att jag är ensam om det idag.

Ikväll har jag pussat extra mycket på mina barn.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar