28 februari, 2011

Poff så var det borta..

I morgon har ettt helt år har gått sen jag började jobba. Vart tog det här året vägen? Visst har vi gjort en hel del, men just vardagarna smälter lite in i varandra och det blir väl lätt så. Trodde aldrig att det skulle kännas att åren går så fort.
Minns att Peter, en kille som jag sommarjobbade med när jag var i 16 årsåldern att han sa att vänta bara tills du slutar skolan och börjar jobba, då kommer åren bara säga poff så är de borta.

Och just nu känns det så. Det känns inte som om jag har blivit så mycket äldre men om man tänker efter att Patricia faktiskt är 5 år och att det är 18 år sen jag sommarjobbade med Peter så kan ja nu i efterhand säga att han hade helt rätt.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Det går ruskigt fort måste jag säga, helt galet!!! Snart sitter vi uppe hela nätterna och är orliga för våra "små" tjejer som "bara" ska dricka nån cider hos någon "tjej"-kompis ;) Puss

    SvaraRadera