08 februari, 2011

Vabbelivabb!

Patricia hade feber igår kväll och i natt och med snoret rinnande så vi har varit hemma idag alla tre. Bianca var inte heller på topp så förmiddagen låg vi i soffan alla tre och halsov och tittade på film. Efter lunch tog vi en liten tripp till Återbruket, dels för att tjejerna skulle få lite friskluft och för att jag ville bli av med saker i klädkammaren.
De har byggt om Återbruket här i stan och nu mera finns ett ställe som man kan lämna in saker som går att använda igen. Så jag har gjort mig av med endel blomkrukor, barngrinden och lite annat som jag inte velat slänga men inte visste vad vi skulle göra av.

Båda tjejerna somnade i bilen påväg hem och fortsatte sova när jag bar in dem. Vilket fick lite tid för mig att börja sy påslakan till dem. Har haft tyg liggande ett tag, så jag han nästan klart innan de vaknade igen. Bianca tyckte att de var jättefina och busade runt ordentligt. Hon fick ett örngott oxå så hon var jätteglad.

Maken kom hem från jobbet och mår illa och ser ut som sju svåra år så han blir hemma i morgon. Hoppas bara att jag klarar mig, ska gå en utbildning på fredag som jag helst inte vill missa.

Så håll tummarna för mig!


Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar