02 mars, 2011

Tog mig iväg.

Trots att jag var riktigt seg efter maten ikväll så tog jag mig iväg och tränade..så nu sitter jag här lite halvsvettig i soffan och laddar för att ta en dusch och sen krypa ner i sängen.
Det var inte så mycket folk som jag befarade men jag kom inte iväg förrän klockan var 19,30 och då började folk droppa av lite så det var skönt.
Jag kan ju erkänna att jag gillar att titta på vilka andra människor som är på gymmet när jag står på crosstrainern och det är en salig blanding av personer.
Gamla, jätteunga, tokvältränade tjejer med sillisar, stora pumpade killar och för att inte glömma kvinnan i sporttop utan bh och badtofflor på fötterna när hon tränar.
Men jag gillar blandningen och det känns att gymmet inte har hamnat i ett fack med endast superhippa vältränade personer och det var det killarna var ute efter när de startade. Gymmet skulle passa för alla och det gör det verkligen.

Nej dax för duschen!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar