06 mars, 2011

Träningspass.

Ska snart iväg och köra ett träningspass med svägerskan. Efteråt blir det en veckohandling och en check i förrådet och lite märkning av saker som jag ska försöka sälja på loppis om två helger. Sen hade jag nog tänkt att hinna baka någon sorts kaka inför nästa söndag då jag fyller år. Men dagarna har tyvärr inte hur många timmar som helst. Men jag får se vad jag hinner.
Vi skulle ha haft vänner över hela dagen på lite söndagsmys men det blev ändrade planer och just nu känns det ganska skönt.
Maken ser lite seg ut efter gårdagens tipslördag här hemma och både jag och lilla B känner oss lite trötta efter gårdagens nästan heldag/kväll hemma hos Tess med familj och sen sent besök av Lollo.

Nej bäst att sätta igång med allt jag tänkt hinna med idag. Ha en bra söndag allihop.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar