19 maj, 2011

Händer en del nu.




Mitt i röran med budgivning och allt i tisdags fick jag en förfrågan om att vara med som ledare på barngymnastik i höst. Har funderat några dagar nu och bestämt mig för att tacka ja. Meddelade Maria att jag gärna gör det trots att jag måste gå tidigare från jobbet varje onsdag förutom om det är lönekörning.


Patricia kommer då att kunna gå på gymnastiken och jag får återta mig gammla hobby som tränare. Jag och en kompis tränade småkillar i gymnastik i ett par år när vi gick i gymnasiet..riktigt roligt.


Nu blir det småtjejer istället och får jag gissa så lyssnar de lite mer på en än killar i 5-8 års ålder :)


Ännu roligare blev det när jag fick höra vilka jag skulle hålla gymnastiken med. Sara H, en tjej som jag gick gymnasiet med och har lite sporadisk kontakt med fortfarande och sen Malin N som jag umgicks massor med när jag var hemma och föräldraledig.


Ser verkligen fram emot starten vecka 36.


Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Haha, ja de gamla gymnastiktakterna sitter i alltså! Intressant att höra sen, skillnaden på pojkar o flickor. Iofs va vi unga när vi tränade killarna, galet, känns inte så länge sen som det är!! Lycka till sen då :)

    SvaraRadera
  2. Låter ju jätteroligt tjejen! Tränade innebandykillar i 5 år, det var såååå kuuul!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad kul att höra att du tar upp något du brinner för och vad spännande för Patricia att få gå på gymnastik :-)

    SvaraRadera