23 maj, 2011

Krypit på vind.

Jag kan väl erkänna att jag inte är något fan av att klättra på stegar och idag var inget undantag. Jag är ju så grymt nyfiken så när besiktningskillen (som var toksnygg för övrigt) skulle upp på vinden på LG35 så följde jag efter för att se med egna ögon hur läget var. Inte läget på killen utan läget på vinden. Men i denna blåst som varit idag så var det ingen hit med stegen..hade lite ångest på nervägen.
Besiktningen gick iaf bra, inga obehagliga överraskningar så det känns kanon :) Så nu ska vi bara godkänna besiktningen när vi får den i morgon och sen är det klart, huset är VÅRT!!!!

Känns fortfarande lite overkligt.

Fick även turen att kika lite extra på trädgården idag och det kommer bli mycket att gräva upp när vi ska dränera om..vill inte gärna förstöra alla fina perenner och buskar hon har. Det ligger några tusenlappar i de rabatterna kan jag säga. Hoppas ingen åker dit och gräver upp dem nu ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar