29 maj, 2011

Mors dag.

Fick frukost på sängen av mina älsklingar i morse. Eller morse och morse, klockan var 9,30 och jag hade inte tagit mig ur sängen ännu. Efter frukosten somnade jag om igen och vaknade av att Patricia kom in till mig 11,30.
Det är helt otroligt vad trött man blir av den här skiten.
Hoppas nu verkligen att de hör av sig från Ackis i morgon under dagen så jag får komma dit på tisdag redan..men det kanske är för mycket att hoppas på.

Sen har vi varit till min mamma med en present och till svärmor med present. Efteråt var jag helt slut så då var det bara att gå och lägga sig och sova i 30 minuter igen. Det är ett under att jag kan sova på nätterna och framför allt det visar väl att det är något fel på kroppen.

Nu ska jag tippa i soffan med min stora älskling, de små ligger i sina sängar och sover.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Så, nu har jag läst ifatt här inne. Lilla gumman att du är så risig?! Uscha... Jag har en vän som oxå tampats med såna cystor och har haft det jättejobbigt.

    Sänder över varma kramar och hoppas att du snart känner dig bättre!

    SvaraRadera