20 juni, 2011

Regnig söndag.

Helt totalt seg igår. Gjorde ett blogginlägg via mobilen med det verkar inte ha kommit fram. Iaf så firade vi min kusin och min faster igår. J fyllde år för några dagar sen och faster fyller år i morgon. Fick underbart goda äppelmuffins som jag bara måste ta receptet på.
Annars gjorde vi inte så mycket igår. Tjejerna byggde koja i vardagsrummet, maken jobbade, jag tog mig ett långt bad och låg och läste ganska länge. Lite lagom sådär när regnet öste ner utanför och allt var allmänt kallt och urrigt.
Patricia gjorde en volt ner för trappan på kvällen och fick er rejäl bula i pannan så hon fick ligga med ispåse i soffan ett bra tag efteråt. Hon blev mest rädd tror jag, men jag såg alltihop och det såg riktigt otäckt ut.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar