06 juni, 2011

Städa städa varje fredag..och måndag.

Både gårdagen och dagen har innehållit städning. Går ju inte så fort bara, jag blir ju så grymt trött så maken har dragit det stora lasset. Igår körde jag över bustrollen till deras mormor och Håkan så att vi kunde fixa och dona lite ifred. Jag målade på lite saker igår och då känns det lite lättare att man inte har två små som vill hjälpa till hela tiden. Kvällen tillbringades i soffan med en skål chips och Bones på tv.

Idag lite mer städning, eller mycket kanske man ska säga. Bustrollen har varit hur duktiga som helst och både hjälpt till lite och stått ut med att det har varit tokvarmt och att de helst av allt ville åka och bada.
Maken fick hoppa in och vara med och spela en A-lags match så han försvann här vi 17 tiden, då tog jag tjejerna med mig och åkte upp till Lg3 för att bjuda dem på glass och så att både våra bustroll och Meja fick leka av sig lite. De hade behov av det alla tre. Tänk vad roligt de har de tre ihop.
Jag längtar hur mycket som helst tills vi flyttar, dels att få en tomt och sen att bara kommer ta någon minut att knata över till dem.

Nu kallar tvättstugan..bäst att vika lite tvätt.

Tjingeling!

1 kommentar: