10 augusti, 2011

Har någon missat?

Att det regnar idag? Jag har det verkligen inte, ingen höjdare direkt att köra hem från jobbet men jag kom hem iaf trots att det tog lite längre tid.
Han iaf hem att gå på Lhådös kakel och jag tror att jag har hittat det jag vill ha i köket..priset var inte lika roligt dock. Ska räkna på hur många kvadrat vi behöver för att se vad priset hamnar på totalt.
Hämtade sen bustrollen hos mamma och sen blev det Lg35 där maken hade hjälp av två av sina bröder och sin pappa så det rullar på riktigt bra. Var ner till källaren och garderade mig med att märka färgburkarna med i vilket rum det ska vara i. Det skulle väl inte vara någon större katastrof om det blev fel färg, men inte riktigt som vi tänkt oss så det var lika bra att markera dem :)

Nu sover bustrollen och jag sitter uppkrypen i soffan med en stor kopp te och tittar på Glee, sen blir det nog att krypa ner i säng och få lite skönhetssömn innan det är dags att ta tag i morgondagens bestyr som bla innehåller att gå till tandläkaren med Patricia.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar