22 augusti, 2011

Ont i ögat.

Har haft ont i ögat/huvudet nästan hela dagen idag. Det släppte inte förrän jag åkte hem från jobbet och det började ösregna. Så för min del hade det inte gjort något om det hade börjat regnat liiiite tidigare. Tyvärr hjälper inte huvudvärkstabletter heler när jag får min ögonvärk, alltid bakom höger öga och så ser jag väldigt suddigt på det ögat. Eller ännu suddigare kanske det heter, har ju ingen kanonsyn i vanliga fall heller.

Har haft Åsa, Meja, Linda och Ludde hit på lite fika ikväll..lite halvkaos med barn som gömde sig i skåpet som det hade varit leksaker i. Men de hade roligt iaf, men nästa gång tar vi det utan barn så vi hinner prata lite oxå..blev inte så mycket av den varan ikväll. Men kul att se dem iaf. Jag bjöd på scones och te, uppskattat av både barnen och oss vuxna.

Håller på att planera in en söndag med Afternoon tea hemma hos oss när vi har flyttat och kommit i ordning. Testar lite grejer som man skulle kunna bjuda på, jag har lite ideér :)
Men det får nog bli en söndag i november eller närmare jul nu när jag tänker efter för i oktober hinner vi knappast då vi är borta i två veckor.

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Åhhhh får man skriva upp sig på gästlistan ;)

    SvaraRadera
  2. Anna - självklart får du det..räkna med en inbjudan :)

    SvaraRadera