19 augusti, 2011

Redan helg.

Den här veckan har svichat förbi. Gårdagen försvann i ett naffs, jag han inte ens hem och äta innan det var dags att åka till upptaktsmötet för gymnastiken jag ska bli tränare för i höst. Ska bli såå roligt och det var en hel del kända ansikten bland tränarna.
Bla en tjej som var ledare samtidigt som mig i Bålsta för typ 1000 år sen känns det som, så det känns lite kul.
Vår grupp kommer ta emot 40 barn på 4 ledare så det blir några huvuden att hålla reda på :)
Efteråt när jag kom hem upptäkte vi att det inte fanns något bröd hemma så det var bara att kliva ut genom dörren igen och åka och handla..inte riktigt det jag hade planerat efter att ha varit igång sen 05,30 och klockan var 21,15 när jag åkte iväg och handlade.

Min plan hade varit att krypa ner i ett varmt bad, men det gick lite i stöpet och när jag väl kom hem så var jag för trött för att ta ett bad. Det blev en kopp te med maken istället och sen sängen.

Dagen har gått lika fort. Gick hem tidigare idag för att hinna köpa kaklet till köket innan jag hämtade bustrollen. Sen upp till huset. Det var rätt bänkskiva som kom..köket kommer bli såååå snyggt. Synd bara att de lyckades ha sönder tapeten på ett ställe när de satte dit bänkskivan bara..får se hur vi ska fixa det i morgon.

Nu har jag och bustrollen haft fredagsmys med Mia, barnens ena faster..som nu har somnat i soffan och jag ska försöka få bustrollen i säng..

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar