22 april, 2012

Bebis

Vaknade med jordens huvudvärk i morse..tror inte att det  berodde på de två glas bubbel som slank ner när Åsa och Meja var här i går kväll.  Är grymt nöjd över att vi hittade det här huset, trivs toppenbra i det och det är ett stort + att ha vänner så nära. Inte för att stan är så stor att några vänner är långt borta, men endå. Bara knata över när andan faller på, tar nog 3 minuter ner till Åsa och 2 till Linda, bättre kan det knappast blir :)

Huvudvärken gick iaf över och jag tror att det mest berodde på det urtrista vädret som har varit idag..duggregn och totalgrått. Många knop har det dock inte blivit förutom att vi äntligen kom iväg och fick kika på lilla Engla..tänk att ens egna barn har varit så små. Patricia blev sugen på att få en lillasyster tror jag och hon bad att få hålla. Hon satt och pussade henne på huvudet och verkligen njöt av att hålla den lilla :)
Jag är dock väldigt nöjd med de två vi har, blev inte ens lite sugen på en till.


Fick en försenad 35 års present..otroligt fina och jag vet inte hur många gånger jag har tänkt köpa dem själv men blivit lite för snål. Passar perfekt till min bakhylla :)       


Nu ligger tjejerna i soffan och tittar på Pocahontas och snart är det läggdags. Alla tre längtar tills i morgon när maken äntligen kommer hem :)

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Tack för besöket, hoppas min dotter modell större inte betedde sig alltför trumpet så dina tjejer inte vill komma tillbaka, haha!

    Modell mini ser oxå rätt bestämd ut här(känner knappt igen)och Patricia verkade som sagt tycka det var supergosigt. Tur att du har vänner som ynglar av sig åt höger o vänster numera så behöver du inte fundera över den saken själv ;)

    Kul att presenten uppskattades o tack igen för det vi fick till Engla. Längtar till sommaren nu så hon kan använda den supersöta röda "jumpsuiten", sååå fin!

    Nu sover äntligen alla mina! Jag pustar ut i tv soffan o äter godis :)
    Kram.

    SvaraRadera