30 maj, 2012

Sämsta mamman.

Jaha nu har jag kvalificerat in mig på sämta mamman listan..inte direkt den listan man vill hamna på men idag lyckades jag verkligen :(
Jag totalmissade tiden Patricia skulle ha sin andra inskolningsträff med en hel timme..kan ni fatta!!! Vi kom så hon han vara med på slutet av sagan och avslutningsången. Hon blev jätteledsen och det blev jag med och kände mig urusel.
Så nu får jag helt enkelt ta ledigt en dag och gå dit med henne på en extradag de har bokat in för dem som behöver det.
Tog henne med och köpte en glass istället efteråt..jag vet jag vet,,muta, men va sjutton. Hon blev lite gladare iaf och det var huvudsaken och jag fick kommentaren av henne - mamma du är inte världens sämsta, jag älskar dig endå.
Min älskade unge!!!
Huvudvärken blev ju inte direkt bättre av det där och så nu är jag inne på dag två med migrän :(....

1 kommentar:

  1. Åhh, jag förstår verkligen att du kände dig hemsk, men det kunde ha hänt vem som helst.
    Och jag skulle nog också ha kompenserat "mutat" med glass eller liknande..
    Du är inte en dålig mamma!!
    Puss Thessan

    SvaraRadera