04 maj, 2012

Segt

Hemma med båda bustrollen idag med , Bianca mår bättre och verkar äntligen vara bra i magen igen så det känns skönt att det inte blev långvarigare.
Seg dag känns det som med en molnande huvudvärk som jag vaknade med i morse och inte verkar vilja ge med sig. Har iaf storstädat badrummet och tog med tjejerna en sväng till Återbruket innan det blev en liten handling då det var ryssland i kylskåpet igen.

Har nu legat i soffan och tittat på gårdagens Revengeavsnitt som jag missade då jag hade ESK möte som drog ut på tiden. Nu sitter jag och Bianca här, hon med sin dator som lär henne bokstäver och jag med laptoppen i knät.

Kanske dax för lite eftermiddagsfika, fast jag har mest lust att krypa ner under en filt och sova lite..men jag tvivlar på att mina två bustroll tycker detsamma. Jag gissar på att de röstar på fika ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar