10 juni, 2012

Bröllop

Igår var det vännerna Jonas och Malin stora dag och jag hade fått äran att föreviga det hela under dagen. När vi vaknade i går morse så regnade det och det kändes inte alls possitivt, men allteftersom timmarna gick desto finare väder blev det. Så när det väl var dags för fotograferingen så var det halvmulet men soligt.
Jag var toknervös inför det hela och nu i efterhand kan jag säga att jag inte är 100 % nöjd med bilderna men jag hoppas att de blir det iaf.
Här är några smakprov..




Bröllopsfesten var oftanligt rolig, god mat, roliga och rörande tal och bandet Bakslag spelade helt suveränt. Maken och jag drog oss hem nästan bland de sista vid 03 tiden i morse så det var riktigt skönt att få sovmorgon idag. :)

Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Du ska absolut vara nöjd, ser jättebra ut!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ljusstaken är köpt på Rusta för 299:-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, då ska jag se om jag hittar någon :)

      Radera