11 februari, 2013

Beställning

Har suttit på nätet och klickat hem ingredienser och lite annat kul inför kommande tårtbak nästa helg. Makens brorson Axel ska döpas och jag har lovat att göra tårtorna. Har en idé om hur de ska se ut och jag har pratat med Millis om det och hon tyckte att iden var bra....eller så vågade hon inte säga annat ;)

Har varit hemma från jobbet idag med då kroppen fortfarande är helt slut. Skottade uppfarten lite idag fick lov att gå in och lägga mig en stund efteråt. Har haft sällskap här hemma idag av en tokfebrig Patricia som har legat runt 39,5 grad hela dagen och har kräkts ett antal gånger...det gör ont i mamma hjärtat när de är dåliga :(

Så min date med min vän S från Gbg ikväll blev inställd då jag fortfarande är dålig och hennes S är sjuk hon med. Vi skulle ha träffats här tillsammans med barndomsvännen A...sååå trist när S är uppe från Götet...det SUGER som en viss gudson skulle säga ;)

Nu blir det en kopp te och sen sängen och försöka sova mig frisk tills i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar