10 mars, 2013

Tjejmiddag

Igår hade jag några tjejkompisar över på mat, bubbel och en massa tjejsnack. Eftersom jag håller på att längta ihjäl mig efter våren och sommaren så fick dukningen gå i våriga färger. Tycker verkligen att det här med fina dukningar är roligt och helst skulle jag vilja ha ett dussin olika porslinsserier så man kan duka lite olika varje gång. Men det har man ju tyvärr inte så man får använda sin fantasi och fixa med dukar, servetter och blommor istället.
 
Planen var att vi skulle bada badtunna men då den trådlösa termometern verkar ha kontakt med displayen inne så blev det väldigt varmt i tunnan. Så det slutade med att det bara var jag och A.B som badade och då var klockan 02 på natten. Vi kom i säng runt 04 så det har varit lite segt idag, men trevligt hade vi :) Jo och vinet var kanongott så tack för tipset Åsa :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar