24 april, 2013

Röra på fläsket.

Tur att man har vänner som ser till att man kommer ut och rör på fläsket ibland :) Ja jag vet att jag har en man som är delägare i ett gym..ja jag vet att jag kan utnyttja det gratis och på tider som det inte ens är öppet om jag vill. Men sen vi åkte på influensan i februari så har inte kroppen varit med och när den har varit det så har jag haft 100 andra saker som ska fixas med gymnastikmöten/träningar och annat som gjort att jag inte har tagit mig iväg helt enkelt förutom några få pw´s.
Men ikväll fick jag ett telefonsamtal om att följa med en vän ut och gå så det nappade jag på. Riktigt skönt och då vi hade två hundar med oss varav den jag gick med drog väldigt så kan jag nog säga att jag fått en del armträning också :)

Ska verkligen försöka bättra mig nu, helst nu när det är ljusare på kvällarna så finns det ju egentligen inga ursäkter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar