29 maj, 2013

Fullspäckad vecka.

Den här veckan rullar på i 220 knyck känns det som. Dagisfest i måndags, styrelsemöte med gymnastikföreningen igår, Biovisning med Patricias klass i kväll och aw på fredag. Har egentligen en pubkväll på jobbet i morgon kväll men känner att jag inte orkar. Igår kväll var jag hemma vid 22.30 så klockan var över 23 innan jag kom i säng...kändes inte helt ok i morse kan jag säga. 'Ikväll är det som sagt biovisning mellan klockan 18-20 och känner jag vår familj rätt så är vi nog sist därifrån vilket kommer att göra att vi har två ännu tröttare tjejer i morgon bitti.

Skulle egentligen träffa en vän och hennes dotter på lördag men planen blev ändrad och just nu känns det helt ok....bara vara hemma och mysa med bustrollen på lördag kväll eftersom maken är borta känns som ett bra alternativ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar