30 juni, 2013

Semestern närmar sig...

Söndag kväll och semestern närmar sig. "bara" 5 arbetsdagar kvar och då har vi lönekörning i de första två så denna vecka borde gå fort tycker jag. Hör och häpna men vi har inget direkt inplanerat på semestern. Vi har några saker som ligger flytande om man uttrycker sig så. Ska hinna träffa lite vänner och där har det diskuterats lite datum fram och tillbaka, men inget bokat. Annars är det sip sopprent och det känns faktiskt väldigt skönt.
Jag ska vara ledig i 2½ vecka och sen jobba i 1 ½ innan vi faktiskt reser till Turkiet en vecka med min mamma och hennes man, hans dotter och hennes barn och så min bror och gudson. Så totalt blir vi 14 personer som åker.
Första gången jag åker med så många så det kan ju bli spännande :)

Det sköna är att vi har fått en massa saker som vi hade tänkt fixa i trädgården på semestern redan gjorda och i morgon ska jag beställa jord till framsidan så den blir klar med innan semestern. Riktigt skönt!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar