31 juli, 2013

Känslan av att känna sig helt ensam..

Idag har jag haft en känsla om att vara ensam fast jag inte har varit det, nästan hela avdelningen har ju varit på plats. Kan ha med att göra att resten av familjen tillsammans med makens alla syskon och syskonbarn har varit till Parken Zoo i Eskilstuna. Kan även ha med att göra att när jag kom till jobbet i morse så fungerade inte vårt lönesystem så jag satt mest och sorterade papper och då tänker man en hel del.

Men efter en trevlig lunch med kollegor och en lunchpromenad med två på avdelningen på 45 minuter så kändes det bättre.

Ikväll har jag bakat bullar och Maria från gymnastiken har varit här och vi har förberett hemsidan till hösten så den är så gott som klar när vi ska lägga ut all ny information.

Nu ska jag pussa på mina bustroll en stund innan det är dags att stoppa både dem och mig i säng :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar