31 augusti, 2013

Regning lördag.

Lördag och regn. Jag och maken var duktiga och var ute tidigt..före 9 i morse och sådde på gräsmattan lite så det kanske hinner ta sig innan vintern kommer. Regnet föll under hela tiden så det var rätt mysigt att gå in och fika efteråt. Annars blir det nog inte många knop gjorda idag, i alla fall inte för min del. Maken ska iväg och spela fotboll vilken minut som helst och jag lär nog lägga mig under en filt i soffan och kika på någon filt. Bustrollen leker affär i deras rum så dem är det ingen idé att störa :)

Min förkylning håller i sig med ett järngrepp känns det som, men det har övergått till grönt snor och mormorshosta så för hoppningsvis är det på övergående. Segt skit det här :(

Har provat på att baka muffins med cocos och utan ägg..får bli ett smakprov på eftermiddagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar