28 september, 2013

Full rulle.


Idag har det verkligen varit full rulle. Tårtbakning på morgonen,  en Angry Birds tårta åt en 5årig kille i Bålsta.
Innan lunch tog jag mig ut på en kort pw på 3km för att avsluta med ett styrkepass så skönt nu när jag är  igång igen med träningen. 

Eftersom tårtan skulle till Bålsta så levererade jag och tjejerna den och passade samtidigt på att hälsa på både min bror och pappa. 
Påväg hem blev det att leverera cupcakesen till min mamma och sedan vidare hem. 

Nu ligger jag i soffan och väntar på att svägerskan ska ringa så vi får beställa mat.  Maken och hennes pojkvän är borta på fotbollsmatch och fotbollsavslutning i kväll så vi ska ha lite tjejmys här hemma :)

I morgon blir det förhoppningsvis inte lika mycket flängande.  Patricia ska ha en klasskamrat över och sen ska bustrollen sova över hos sin mormor. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar