05 oktober, 2013

En riktig höstdag..

Vaknade i morse och regnet strilade ner ute, inte det jag hade hoppats på men som jag visste att det kunde vara så.
Har verkligen varit en sån dag att bara mysa runt i pyjamas, men så funkar det ju inte alltid. För det första så höll jag knappt på att ta mig ur sängen. Så det har blivit ett samtal till min kiropraktor i dag så en tid bokad på måndag. Nu har jag gått såhär i snart en vecka och det verkar ju inte vilja ge med si vare sig med lätt träning eller massage. Bara att inse :( Blir så less när jag faktiskt har kommit igång med träningen ordentligt, snyft!!

Har iaf tagit mig iväg och handlat och med några Voltaren i korppen så har det även funkat att ha svägerskan och hennes två tjejer här på fika och mat medans maken är hemma hos svågern på tipslördag. Men det känns nu att tabletterna börjar sluta verka så det är väl bara att ta två nya och sen krypa i säng och bita ihop tills jag kommer till kiropraktorn på måndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar