15 oktober, 2013

Lugn kväll..

Sitter i soffan och har fixat lite med ESK grejer. Har varit en lugn kväll då jag var hemma relativit fort efter jobbet..skönt när det inte är så mycket bilar. Man kan bli överraskad ibland :) Mörkt börjar det att bli iaf på kvällarna när man kommer hem. Tycker att det är ganska mysigt, men jag saknar endå ljuset helst att kunna ge sig ut på en promenad på kvällen vid 20-21 tiden och det fortfarande är ljust ute.
Nu går jag absolut inte ut vid den tiden för att promenera, är så grymt mörkrädd så det skulle aldrig falla mig in.
Har betat av ett träningspass ikväll iaf och i morgon blir det förhoppningsvis en timmes promenad på lunchen på jobbet. Vill försöka hålla i den här träningen nu när jag faktiskt har kommit igång riktigt bra, fast det kunde vara bättre.
Men babysteps är nog bäst..annars har jag en förmåga att få träningstoppar..tränar gärnet i några veckor och sen kommer en svacka och den kan hålla i sig lääänge..för länge. Så nu hoppas jag att jag kan hålla det här med två pw´s i veckan och 4-5 korta styrkepass hemma för att hålla igång.

Nej skönhetssömnen väntar..hinner kanske läsa några sidor i min bok jag håller på med..en riktig höstmysbok om man kan kalla några böcker för det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar