14 november, 2013

Fixarkväll, huvudvärk och bortslarvade lappar.

Igår kväll var det en fixarkväll på Biancas förskola. Vi föräldrar hade fått frågan om vi ville hjälpa till att ordna ett Discorum åt våra hjärtegryn. Vi var 6 föräldrar som kom, men vi som kom hade väldigt roligt och det kommer nog bli bra när det blir klart, för vi kom ju inte ens hälften av vad som skulle göras :)

Hade en grym huvudvärk när jag vaknade i morse, men den gick över framåt lunch som tur var. Men det är inte så roligt att sitta med siffror när man inte kan tänka riktigt klart. Blev till att sitta över lite ikväll med då jag kom så himla sent igår och gick tidigt för att hinna hem till gymnastiken.

Nu ikväll så har jag sprungit runt och letat efter två lappar från Patricias fröken, den ena är om ledighet och den andra minns jag inte vad den handlade om...jag har väl lagt dem på något sånt där bra ställe som jag brukar kunna lägga saker. Ja ja, lappen om ledighet kan jag skriva endå...det är värre med den andra. Så Patricia får väl be om en ny i morgon eftersom hennes förvirrade mamma har slarvat bort dem.

Redan fredag i morgon och halvdag på jobbet gäller då det är 5 årskontroll för lillfisan. Kvällen kommer tillbringas hos goa vänner som bjuder på mat....inte helt fel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar