17 november, 2013

Möte, bullbak och trädgårdspyssel

Har haft lika mycket energi idag som igår. Så klockan 9 stod jag på Ica och handlade bakplåtspapper. Smeten till nötrutorna sket sig så det var bara att slänga hela plåten.  Bullarna fick jäsa extra länge då jag satt den innan ESK mötet om våruppvisningen. Så bullarna fick jäsa nästan två timmar, stora bullar blev det :)

Svärfar har varit här och hjälpt till att köra grejer till återbruket,  även jag har varit där en vända innan jag hämtade Patricia på kalas.  Börjar helt ärligt trötta på alla dessa kalas just nu.  Men nu är det nog lungt ett tag hoppas jag ;)

Maken har städat garaget och nu har vi äntligen gjort det sista höstfixet i trädgården.  Julbelysningen är på plats.....inte tänd än dock.  Det får vänta tills advent.  Men skönt att ha den på plats om snön kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar