16 november, 2013

Röjning, julklappshopping och present till mig.

Vaknade i morse full med energi. Tackar vännen A med familj för en trevlig kväll igår med överrasknings firande av Bianca och en rejäl kompismys. Det gör gott för själen ♥

Maken har varit duktig och fixat klart vinden och jag har röjt undan lite återbruksgrejer. Så i morgon blir det en vända dit. 

Båda bustrollen har varit på kalas och jag passade på att shoppa lite julklappar.  Så listan börjar bli mindre :) Men det är inte det lättaste till Bianca då hon fyller så nära jul. Men nu tror jag att vi har löst det.
Vi fick med oss Maja hem från kalaset så nu sitter tjejerna nere och tittar på film.

Hittade en present till mig själv.  Så nu sitter jag här i soffan och smider planer ;)

1 kommentar:

  1. Tack själv vännen! Så mysigt att ha er här <3

    SvaraRadera