22 december, 2013

Fjärde advent

Redan fjärde advent.  Känns som om december har gått svischade fort förbi.  Ledig till nästa måndag,  skönt att få sova ut lite på morgnarna.  Känns som om jag har varit ledig i flera dagar redan, så det känns extra lyx att det är en hel vecka kvar tills man ska jobba och då ska jag bara upp dit och kolla av läget så när jag är klar med det som har kommit in så kan jag åka hem igen. 

Igår hade vi "syrran"med familj här på mat. Roligt att passa på att träffas när de är här uppe. 

Idag har vi varit till Norells på fika,  mysigt enda till F meddelande tjejerna att vi snart skulle gå hem.  Jösses vilket illtjut Bianca drog av, så kommer deras lilla bebis födas med hörselskada så beror det definitivt på B. Tinnitus nära på oss alla som var i vardagsrummet...

Vi har två tjejer här hemma som är mer än spända inför julafton så Patricia har svårt att sova.  Hoppas att det går över efter jul.

I morgon blir det till att fixa julskinkan och så kommer min pappa hit och firar lite mini jul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar