05 januari, 2014

Tjabbelkväll

Blev en tjej kväll hemma hos fina Å igår.  Så trevligt med gott i glasen och på faten.  Han bara ta en bild innan min telefon dog, annars hade ni fått se fler bilder.  Vi fick fetaostpaj, kycklingspett,  sallad och bröd.  Enkelt men supergott!  Till dessert blev det varm brietårta med nötter och honung.  Första gången jag åt det men jösses vad gott :) Mycket tjabbel och babbel som Patricia skulle ha sagt och ganska sent kom jag hem.

Så idag har varit lite seg men en grym huvudvärk på förmiddagen,  men det var det värt ;)

På eftermiddagen kom grannarna över på fika en stund så det blev till att baka lite.  Blev en kladdkaka med Fatzerschoklad med Marianne smak. Den går alltid hem :)

Nu ska jag lägga mig och börja på sista delen av Fifty Shades. ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar