12 februari, 2014

Vart tar veckorna vägen????

Ligger i sängen och tittar på Mia på Grötö, fast jag vet inte om jag kommer kunna hålla ögonen öppna så jag kan se klart hela.  Grymt trött så egentligen borde jag nog stänga av och sova istället.

Funderar på vart veckorna tar vägen.  Det är redan i mitten av februari,  ska hela året gå så här fort så är det snart nyår igen ;)

Haft gymnastik med barnen idag,  roligt att se deras framsteg.  Blir varm om hjärtat.  Kan förstå hur lärare känner när deras elever tex börjar kunna läsa :)

I morgon kväll är det inget inbokat förutom att hämta P från dansen.  På fredag jobbar jag halvdag sen ska jag hämta hem tre bustroll då vi har fått låna Meja för övernattning.  Både hon och Bianca är överlyckliga :)

1 kommentar:

  1. Februari är en riktig tråkmånad som jag helst vill ska gå i raketfart, sen är det bara nedförsbacka till våren som är hett efterlängtad. Sen får tiden gärna gå något saktare så man hinner njuta av varma dagar o kvällar. Kramisar Tina

    SvaraRadera