20 februari, 2014

Vitt vitt vitt...

Visserligen är det sportlov för tre av oss i familjen, men när maken gick upp i morse vid 05,45 och meddelade att det hade kommit ca 1 dm snö i natt så drog jag bara täcket över huvudet och suckade. Visst jätteroligt för bustrollen att det kommit snö igen, men inte för allt som hunnit komma upp i mina rabatter, får se om tulpanerna på baksidan överlever detta :(

Idag står en vända till återbruket på agendan, då vi fick ihop en hel del grejer nu när vi renoverade rummet. Lika bra att åka iväg med det på en gång så jag slipper irritera mig på det ;)

Sen har jag lovat Patricia en sväng ner på stan och till Lindex då hon fick ett presentkort av sin morfar i födelsedagspresent och nu hade hon tydligen sett någon snygg tröja eller vad det var som hon ville ha.

Men först gäller det att få bort all snö från bilen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar