14 mars, 2014

Fredagskväll.

Vi sitter i soffan och äter lite plockmat samtidigt som vi tittar på Amigo med bustrollen. Slutade tidigt idag då jag håller på att ta ut de sista föräldraledighets dagarna för Patricia så jag jobbar halvdagar vissa fredagar vilket är riktigt skönt. 
Fick fina presenter av chefen idag då hon var borta igår när jag fyllde år.  Ett set med chokladpralin grejer,  en politisk thriller och en bakbok som jag inte hade.  
När jag hämtat bustrollen idag så åkte vi till My Store och shoppade lite för mina presentkort jag fick av svågrarna och svägerskorna i present.  Det blev ett underbart stort fat och en superfin skål. Fatet kommer att få stå framme jämt då det är så stort att det inte går in i något skåp :)

I morgon blir det till att tvätta och packa åt bustrollen då de åker en vecka till fjällen på söndag,  sen middag med Å och co.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar