03 mars, 2014

Träningsvärk.

Holy moly vilken träningsvärk jag har haft/har idag. Måste man ta hjälp av handfatet för att resa sig från toaletten så är det illa.  Det har till och med gjort ont att sitta på min kontorsstol. Så ikväll fick jag hoppa rumpträningen, gjorde bara lite höga knän för att mjuka upp lite.
Har försökt att komma igång med träningen igen och hittills har det gått bra.  6 pass på 8 dagar känns ok. De är ju inte så långa pass, har kört tabata i 8 minuter förutom igår när jag körde det dubbla och med lite andra övningar och det tog som attans tydligen.

Får se hur det går att trycka in några pass den här veckan.  Det är en sån där halvt kaosvecka igen. Styrelsemöte i morgon,  gymnastik och föräldrarådsmöte på onsdag och uppvisningsmöte på torsdag.  Fredagen lugn förutom ett besök hos tandläkaren med Patricia på eftermiddagen för att röntga och se om hon har några framtänder som sitter någonstans långt upp. Hon har varit utan framtänderna i 22 veckor nu.....känns lite länge helst eftersom jag saknar vissa "vuxen" tänder så vi vill kolla upp det. Lördag ska jag försöka hinna baka på fm och sen är det Högtidsmiddag med ESK. Söndag har jag bjudit in till tidigt födelsedagsfika då jag fyller år nästa torsdag. 
Så är det lite dött på bloggfronten den här veckan så vet ni vad jag gör ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar