01 maj, 2014

Packar.

Har nästan packat klart inför helgens tripp till tjejernas halvkusiner.  Maken ska iväg till Halmstad ihop med tipsgänget och hälsa på en av grabbarna som var med i tipsgänget innan han flyttade. Och eftersom jag då brukar bli lite rastlös hemma så har jag och bustrollen planerat in en tripp vi med :)
Så i morgon tar vi tåget till Skövde. Tjejerna längtar massor efter dem och själv ska det bli otroligt kul att träffa P och se hur de bor :)
Så bikinin är nedpackad då vi ska iväg till ett vattenland på lördagen,  vill inte ens tänka på hur blek jag är,  men det är ju ingen som känner mig där så spela roll ;)

Idag har inte många knop blivit gjorda.  Hämtat hem tjejerna som blev kvar hos miss T igår efter en trevlig men kall kväll.  Regn som sen övergick till snö igår kväll,  svårt att förstå att jag satt på altanen i shorts i söndags. 
Idag har det blåst isvindar så min plan att påta i trädgården övergick till att ligga i soffan och kolla på film. 

Inte ens ett tabatapass har jag lyckats samla krafter till....jaja har tränat nästan varje dag i 1och en halv vecka nu på olika sätt så det fick bli en dag utan helt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar