15 september, 2014

Lugnat ner sig lite...

känns som om livet har börjat komma tillbaka till det lite mer normala. Jag har även blivit av med den värsta förkylningen och hostan så det är väldigt skönt.
Denna vecka är det bara styrelsemöte i morgon och på onsdag HR möte hela dagen med middag på kvällen.
Mannen är hemma igen efter sin konferens och det är extremt skönt. Han saknas mig när han inte är hemma.

Idag har jag vardagslyxat lite med med en 90 minuters ansiktsbehandling, så nu har jag både snygga nyplockade ögonbryn och nyfärgade fransar. Tror nog att jag somnade ett tag under ansiktsmassagen, då kan man verkligen säga att man kopplar av...haha.
Så nu får jag väl se till att hålla ögonbrynen i chakt tills vi ska på bröllop i oktober så de är någesånär snygga iaf .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar