08 mars, 2015

Rolig helg!

Länge sen jag skrev. Vi har gjort massor av roliga saker på sista tiden. Vi har varit en vecka i fjällen, underbart skönt att få komma iväg med familjen och vänner och åka lite skidor. Tyvärr ramlade Bianca illa så hon är inne på tredje veckan med gips. Men en superduktig liten tjej så det funkar riktigt bra trots att hon sitter i rullstol på skolan.

Men denna helg har varit extra rolig. I fredags var jag och vännen Anna på Hamburger Börs och tittade på  Orups föreställning ~Viva la pop.
Helt suverän! Så fantastiskt bra att jag gärna skulle se den en gång till :)

Igår firade vi fina Linda som fyllde 35 förra helgen. Supergod mat och vi hade såå roligt. Vet inte när jag skrattade så mycket på en och samma kväll. Att en Selfiestick kan roa ett gäng sköna bönor så mycket :)
Jag fick en  tidig födelsedagspresent av Åsa så fler roligheter kommer under våren. Ska bli så kul, längtar redan! 

Det har kommit en liten ny familjemedlem i Karlssonklanen och maken har blivit farbror åt en liten tjej som vi varit och hälsat på idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar