10 april, 2015

Lite av varje

Som vanligt rullar tiden på och nu har det gått ett tag sen sist jag skrev. Jag har hunnit varit på en floristutbildning tillsammans med S och vi hade en riktigt rolig dag med massor av inspiration om både bordsdekorationer och buketter.
Påsken har varit med söta påskkärringar, biobesök, släktmiddagar och fix i trädgården. Det kryper i fingrarna att få sätta igång ordentligt men då vi fortfarande har frysnätter så vågar jag inte riktigt ta bort löv och dyligt ännu från vissa rabatter.

Tjejerna och jag har blivit frisserade så nu har vi två tjejer med kort page hemma då B ville vara lika som storasyster i håret :)

Träningen är upptagen igen efter en rätt lat vår så nu har jag haft träningsvärk konstant i snart en vecka...får hoppas att det går över men risken är liten när man är så otränad som jag är ;)

1 kommentar: